2013. január 10., csütörtök

Séta a parkban


Ma szuper jó kis napom volt. Végre ide is elért a havazás! Próbálom pozitívan felfogni, hogy még elég sokáig fog tartani a tél, úgyhogy úgy döntöttem örülök a hónak. Fel is húztam a bakancsomat -ami életem egyik legjobb befektetése volt... több mint 8 évvel ezelőtt vettem egy hegymászóboltban, és szinte semmi baja - és elindultam a parkba. Gondoltam jó lesz kicsit sétálni, feltöltődni, kiszellőztetni a fejem és fotózgatni.
Remélem gyorsan eltelnek a téli napok, addig is próbálom kihozni belőlük a legjobbat :)

 




6 megjegyzés:

  1. Jól döntöttél! Szépek a fotók, szeretem a közeli felvételeket :)

    VálaszTörlés
  2. jöhetnek még képek,nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszenek a képeid, nézegetve őket egy kicsit sajnálom, hogy nálunk olyan pik-pakk elolvadt a hó.:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok, aranyosak vagytok és örülök ha tetszenek... (akkor lehet lesznek még hasonló "képes" bejegyzések :) )

    VálaszTörlés