2013. november 6., szerda

Karácsonyi keresztöltés - Csillag

A karácsony jegyében apró, könnyen elkészíthető keresztszemes mintákat kerestem. A pinteresten  ezzel a technikával díszített, szebbnél-szebb alkotásba botlottam. Egy-kettő annyira megtetszett, hogy gondoltam gyorsan ki is hímzem őket. Igen ám, de mintát nem találtam, csak a kész hímzést. Ilyenkor mit tud csinálni ember lánya? Felnagyítja a képet, és az alapján megpróbálja leszámolni és lejegyezni a szemeket. Ezután kihímeztem és a számítógépen egy program segítségével megrajzoltam nektek is ezt a csillagott. A folytatásban még több karácsonyi keresztöltés mintát hozok, hogy másnak már ne menjen el annyi idő a kész hímzés számolgatásával/rajzolásával. Remélem kedvet kaptok, és a minta alapján már ti is könnyedén el tudjátok készíteni a csillagocskát. Ízlésesen díszíthetünk vele terítőt, textilszalvétát, karácsonyi ajándék zsákocskákat, karácsonyfadíszeket.

(a képek kattra nőnek)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése